ارزانسرای مروارید در سراسر کشور

در البرز ، کرج

معرفی ارزانسرای مروارید در سراسر کشور

🔴 ارزانسرای مروارید

🔹 ارزانسرای مروارید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش بلورجات ، ظروف آشپزخانه و غذا خوری و تزئینی در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ارزانسرای مروارید :

✅ ارائه دهنده: کاملترین مجموعه بلورجات

✅ ارائه دهنده: انواع برندهای چینی وآرکوپال. قاشق چنگال

✅ ارائه دهنده: ظروف تفلون.ظروف بلور تزیینی

✅ ارائه دهنده: پارچ ولیوان ولوازم برقی

و….

 

🔸 شماره مدیریت 09305865486

🔸 شماره خرید آنلاین 09382618841

🔸 شماره تماس 02632403727

🔸آدرس البرز – کرج – بلوار هفت تیر خیابان کیانپور خیابان مصباح جنب پاساژوزراء ارزانسرای مروارید

تفاوت بین ظروف بلور و کریستال چیست ؟

کریستال چیست؟

کریستال در واقع شیشه سرب دار است، اگر بخواهیم دقیق تر در این باره بگوییم، کریستال از ترکیب شیشه و اکسید سرب تولید می شود. همچنین، کریستال در دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد حرارت می‌بیند که باعث می‌شود ویژگی‌های خاصی داشته باشد. وجود اکسید سرب هم در این ترکیب خصوصیت های جذابی به کریستال می‌دهد که برای تولید ظروف و اشیای زیبا و خوش تراش بسیار مناسب می باشد.

بلور چیست؟

بلور شیشه‌ای است که بدون اکسید سرب تولید می‌شود اگر هم مقداری اکسید سرب در تولید آن به کار رفته باشد بسیار کمتر از ۲۴ در صد می‌باشد. همچنین بلور در دمای کمتری نسبت به کریستال پخته می شود، دمایی در حدود ۳۰۰ یا ۴۰۰ درجه سانتیگراد. درخشندگی و وزن بلور نسبت به کریستال بسیار کمتر می‌باشد.

ویژگی ها، مزایا و معایب استفاده از بلور

مانند تمام ظروف و اشیای شیشه ای، این ظروف کم‌ترین صدمه را برای سلامتی دارند و شما می‌توانید به راحتی در این ظروف از نوشیدنی‌ها و غذا‌های داغ استفاده کنید. همچنین امکان تراش دادن روی این ظروف وجود دارد که آنها را بسیار زیباتر هم می‌کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید کریستال و بلور را از هم تشخیص دهید این است که اگر به بلور ضربه‌ای بزنید صدا بر عکس کریستال ظریف نخواهد بود.
مزایای استفاده از بلور

– قیمت این ظروف نسبت به کریستال بسیار پایین تر است در حالیکه بسیار هم زیبا هستند.

– از ظروف بلور، هم در پذیرایی و هم در دکور می توانید استفاده کنید و برای سلامتی شما ضرری نخواهند داشت.
– نگهداری آنها نسبت به کریستال آسان تر است.
– وزن بلور نسبت به کریستال بسیار کمتر است .

ویژگی‌ها، مزایا و معایب استفاده از کریستال

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کریستال که باعث می شود تقریبا همه طرفدار آن باشند، حالت منشوری کریستال است. برای مثال اگر نور به کریستال تابانده شود، مانند منشور نور‌های رنگی تولید می‌شود و به طور کلی شکست نور در کریستال بسیار زیاد است و همین باعث می‌شود ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. ویژگی دیگر کریستال این است که، به دلیل وجود اکسید سرب در آن، امکان تراش دادن آن بسیار است و تراش‌هایی که روی کریستال ایجاد می‌شود، بسیار ظریف و زیبا هستند. اگر با استفاده از شی‌ای مانند خودکار به ظرف خالی کریستال ضربه‌ای بزنید، صدایی دنباله‌دار و مانند زنگ می شنوید که این به خاطر وجود سرب در ترکیبات کریستال است.

مزایای استفاده از کریستال

– اگر هزینه‌ای برای خرید انواع طلاکوب و کریستال اصل پرداخت کنید، ممکن است بعدا بتوانید به راحتی آن را به فروش برسانید. چون معمولا کریستال های طلاکوب و اصل، بسیار با ارزش هستند.

– به دلیل کیفیت و نحوه تولید کریستال، کریستال جز ظروف قیمتی و نفیس می‌باشد و دکوراسیون خانه شما را زیباتر از قبل می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران