مراقبت از ابرو بعد از اجرای هاشور

مراقبت از ابرو بعد از اجرای هاشور

بعد از اجرای هاشور ابرو، نواحی که هاشور خورده به شکل زخم باز است و احتیاج به مراقبت‌های خاص دارد تا روند بهبود طی شده و از عفونت جلوگیری شود.

رعایت نکات زیر در رسیدن به بهترین نتیجه از هاشور ابرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

توجه داشته باشید که از زمان اجرای هاشور تا سه روز از شست و شوی ابروی خود پرهیز کنید. از اولین روز اجرای هاشور به مدت حدودا یک هفته، از پماد ویتامین آ روزی سه مرتبه استفاده کنید و با گوش پاک کن مقدار کمی از پماد را بر روی ابروهای خود مالش دهید.

پماد هیدروکورتیزون چشمی در روند بهبودی سریع محل اجرای هاشور بسیار موثر بوده و توصیه ما استفاده آن تا یک هفته برای محل اجراست.

البته دقت داشته کنید، اگر پوست شما چربی بالایی دارد دفعات استفاده از پماد را کاهش دهید. بهد از گذشت سه روز از اجرا برای شستشوی محل هاشور، از آب ولرم یا سرد استفاده شود و در صورت نیاز به استفاده از مواد شوینده از شامپو بچه یا صابونی ملایم استفاده شود.

اما تا حد امکان از تماس مستقیم دستها با ابروهای خود جلوگیری کنید.

 

برای ثبت آگهی اینترنتی در نیازگرد کافیست ثبت نام کنید !

 

مدت زمان بهبود زخم های ابرو

بلافاصله پس از اجرای هاشور ابرو، فرآیند بهبود زخم آغاز می گردد. محل اجرا گاها با تورم، قرمز ی و حساسیت پوستی و شاید اندکی کبودی روبرو می شود که امری طبیعی پس از اجرا می باشد. اما با رعایت موارد بالا می شود حتی در طول دو روز زخم خود را بهبود بخشید.

اگر کبودی و تورم محل اجرا بیش از دو یا سه روز به طول انجامید، ممکن است نشانه ای از عفونی شدن زخم و محل هاشور ابرو باشد که در صورت مشاهده ی این موضوع سریعا باید به پزشک مراجعه گردد.

در رابطه با رنگ و ضخامت ابرو های خود نگران نباشید چراکه با گذشت حدودا یک هفته پس از اجرا و پوست اندازی محل هاشور و ترمیم پوست، رنگ دان ها طبیعی تر شده و تدریج نرم و خالت زیباتری به خود می گیرند پس جای هیچ گونه نگرانی در این بابت وجو ندارد.