معرفی برندهای تولید کننده شیرآلات توکار ایرانی

معرفی برندهای تولید کننده شیرآلات توکار ایرانی

شیرآلات توکار در سال های اخیر به یکی از ترندهای مورد توجه در صنعت دکوراسیون و تاسیسات تبدیل شده است. این نوع شیرآلات بهداشتی هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم از نظر دوام و عملکرد بهتر از شیرآلات معمولی عمل می کند. بسیاری از برندهای تولیدکننده شیرآلات ایرانی در سبد محصولات خود انواع شیر توکار نیز دارند. در این مقاله مختصری در مورد علت بالاتر بودن قیمت شیرآلات توکار توضیح داده ایم و سپس برندهای ایرانی شیرآلات توکار را معرفی کرده ایم.

قیمت شیرآلات توکار

قیمت شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار بالاتر است و دلیل این امر پیچیدگی بیشتر قطعات و اهمیت دوام و کیفیت قطعات داخل دیوار، مانند بدنه مرکزی و دایورتر، است. فراموش نکنید در زمان خرید شیرآلات توکار هزینه نصب آن را نیز در نظر بگیرید. نصب شیرآلات توکار به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد و معمولاً توسط خود کاربران انجام نمی شود. اما اگر از طرفداران سبک مینیمال هستید و دکوراسیون های خلوت و شیک را می پسندید شیرآلات توکار ارزش هزینه کردن را دارد و کیفیت بالاتر و دردسر کمتر تمیز کردن و نگهداری، قیمت بالاتر آن ها در بلند مدت جبران می کند.

شیرآلات توکار از انواع شیرآلات مدرن و مینیمال است که طرفداران بسیاری دارد. ساز و کار اصلی شیر توکار مانند بدنه مرکزی، بدنه دایورتر و… در عمق مشخصی از دیوار نصب می شود و تنها بخش قابل مشاهده بر روی دیوار پنل کنترل جریان و دمای آب است. این نوع شیرآلات ساختمانی به انواع شیر روشویی توکار، شیر توالت توکار، شیر حمام توکار و شیر ظرفشویی توکار دسته بندی می شود و در انواع طرح، رنگ و مدل عرضه می گردد. قیمت شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار بالاتر است و نصب آن پیچیده تر، امّا زیبایی بسیاری فراهم می آورد.

نگرانی ای که ممکن است خریداران را دچار تردید کند مشکلات مربوط به خرابی بخش های درونی انواع شیر توکار است. این نگرانی تا حدی طبیعی است. چرا که در صورت بی کیفیت بودن قطعات داخل دیوار و بروز خرابی یا نشتی احتمالاً نیاز به خراب کردن دیوار وجود خواهد داشت. اما انجام تست های تحت فشار و اطمینان از نصب صحیح احتمال خرابی این بخش ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

لیست برندهای تولیدکننده شیرآلات توکار

از آنجا که شیرآلات توکار طرفداران زیادی پیدا کرده و درخواست روزافزونی برای خرید آن در بازار ایجاد شده است، شرکت های ایرانی نیز کم کم این نوع شیرآلات را وارد خط تولید خود کردند. در ادامه لیست برخی شرکت های معتبر تولیدکننده ایرانی که به تولید شیرآلات توکار می پردازند آمده است.

شیرآلات توکار کلار پویا

شیرآلات کلار پویا قدیمی ترین و اولین تولیدکننده شیرآلات توکار است، که با نام تجاری کلار شناخته می شود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و از باکیفیت ترین و مدرن ترین شیرآلات ایرانی است که در تنوع رنگی ارائه می شود. ماده اولیه مورد استفاده در محصولات کلار، شمش برنج اکستروژن و از مواد اولیه کاملاً استاندارد است.

شیرآلات توکار بهفر

یکی دیگر از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات توکار شرکت بهفر است که در سال 1376 فعالیت خود در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی را شروع و در سال 1385 برند بهفر را ثبت کرد. این شرکت با شعار«ساده اما هوشمند» با پیروی از نیاز بازار بر روی شیرآلات مدرن و هوشمند متمرکز است و شیرآلات توکار بخشی از سبد محصولاتش را تشکیل می دهد.

شیرآلات توکار کاویان

شیرآلات کاویان یکی از خلاق ترین و فعال ترین برندهای تولید شیرآلات استاندارد ایرانی است که برند خود را در سال 1386 ثبت کرد، یعنی تقریباً 20 سال پس از اینکه موسس این برند وارد صنعت شیرسازی ایران شد. شیرآلات کاویان در سال 1400 اولین مدل شیرآلات توکار خود را ارائه و در سال 1402 دو مدل شیر توکار دیگر نیز در نمایشگاه رونمایی کرد. تمایز شیرآلات توکار کاویان یونیورسال بودن بدنه مرکزی آن است. یعنی شما می توانید زمانی که بدنه مرکزی شیرآلات توکار را در داخل دیوار تعبیه کردید به سلیقه خود انواع پنل و شیرآلات توکار کاویان را برای آن خریداری کنید. این در حالی است که زمانی که می خواهید بخش روکار سایر برندهای شیرآلات توکار را تغییر و تنوع دهید، حتماً باید بدنه مرکزی داخل دیوار را تعویض کنید.

شیر روشویی توکار ساتین؛ شیرآلات کاویان

شیرآلات توکار KWC

یکی دیگر از برندهای پرآوازه و با کیفیت در زمینه تولید شیرآلات برند کی دبلیو سی است، که شیرآلات توکار را نیز در کنار شیرآلات چشمی و شیرآلات ترموستاتیک ارائه می دهد. شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران در سال 1363 شیرآلات کی دبلیو سی ایران را در شهر صنعتی کاوه و تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس با بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا ثبت کرد. یکی از مواردی که محصولات شرکت کی دبلیو سی بابت آن زبانزد است رنگ های درخشان و جذاب آن ها، از زرد و آبی گرفته تا قرمز است.

شیر روشویی توکار ورونا؛ شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات توکار شودر

برند شودر نیز یکی دیگر از برندهای باکیفیت ایرانی و شناخته شده در زمینه تولید شیرآلات توکار است. این شرکت در سال 1370 راه اندازی شد و شعار «چون جزئیات مهم است» را سرلوحه فعالیت های خود قرار داد. بنابر آنچه در صفحه درباره ما وبسایت شودر آمده است چشم انداز این شرکت مبتنی بر ایده آلیسم آلمانی است.

شیر روشویی توکار شودر

شیرآلات توکار راسان

گروه صنعتی راسان فعالیت خود را از سال 1376 شروع کرده است. این شرکت از شناخته شده ترین شیرآلات ایرانی است و به واسطه کیفیت، تبلیغات گسترده تلویزیونی و محیطی و شعار جذاب “همراه سرد و گرم زندگی”طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شیرآلات راسان تنوع محصولات گسترده ای در حدود 300 مدل دارد که شیرآلات توکار نیز بخشی از آن هاست.

در این مقاله پس از توضیحاتی مفید و مختصر در مورد شیرآلات توکار، برندهای معتبر در زمینه تولید شیرآلات توکار ایرانی مانند شیرآلات کلار، بهفر، شیرآلات کاویان، شیرآلات کی دبلیو سی، شودر و راسان معرفی شدند.