حمل و نقل اثاثیه منزل مبلمان اداری وتجاری با بسته بندی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی حمل و نقل اثاثیه منزل مبلمان اداری وتجاری با بسته بندی در سراسر تهران

🔴 علی نعمتی

🔹 علی نعمتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل مبلمان اداری وتجاری با بسته بندی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی نعمتی :

✅ سرویس دهی به کلیه ی نقاط تهران وحومه

✅ پوشش داخل کابین ازموکت می باشد که مانع صدمه وخراش اثاثیه میگردد

✅ خاور،نیسان،وانت

✅ باکادرمجرب وکارگران متخصص(ساعات کاری ازدرب منزل) (شهروشهرستان)

و…

 

🔸 شماره تماس  ۶۶۲۱۰۱۵۷(شعبه الغدیرشادآباد)

🔸 شماره تماس  ۶۶۸۷۰۹۰۶(شعبه شمشیریه_معلم)

🔸 شماره تماس  ۵۵۷۹۲۸۶۷(شعبه جاده ساوه ونعمت آباد)

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۰۳۸۸۱۰(بامدیریت نعمتی)

🔸 آدرس  شهرک ولیعصربلوارمعلم خیابان نیک ملکی پلاک۳۵

نکات روز اسباب کشی چیست ؟

تمیز کردن مکان جدید پیش از اسباب کشی:
یکی از نکاتی که باید در اسباب کشی رعایت کنید، آماده کردن و نظافت محل جدید شرکت و یا منزل جدید است. به این ترتیب می توانید با اطمینان و خیال راحت در روز اثاث کشی، وسایل و لوازم به مکان جدید منتقل شوند. هر چند که باز هم پس از پایان حمل بار و چیدمان وسایل در محل جدید، معمولا نیاز به نظافت مجدد است

وسایل را دسته بندی کنید:
پیش از آنکه کارگران حمل بار به منزل و یا محل کار شما جهت جمع آوری و بسته بندی لوازم بیایند، از قبل کلیه وسایلی که قرار است بسته بندی شوند را آماده و هر کدام در بخشی از فضای منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید. برای مثال جهت بسته بندی لوازم آشپزخانه، وسایل آشپزخانه در گوشه ای جمع آوری شده و ترجیحا وسایل شکستنی را از سایر وسایل جدا کنید.

همچنین وسایلی مانند ابزار و آلات موسیقی، وسایل صوتی تصویری، پوشاک، وسایل اتاق خواب ها و غیره هر کدام به تناسب جدا شوند و در بخش های مختلفی از خانه قرار داده شوند تا کارگران اتوبار در روز اسباب کشی، راحت تر آنها را جمع آوری و سریع تر بسته بندی کنند. بنابراین توصیه می کنیم که جدا از هرگونه بهم ریختگی و بی نظمی پرهیز کنید.

دقت و نظارت بر بسته بندی:
یکی از دیگر نکات مهمی که باید درباره آن دقت کنید، کیفیت بسته بندی وسایل و لوازم است. البته اگر شما با شرکتهای معتبر باربری در تهران تماس گرفته و از آنها کمک خواسته باشید، جای نگرانی نیست. چرا که کارگران حرفه ای آنها براحتی کلیه وسایل شما را بسته بندی و به مقصد ارسال می کنند. بنابراین با وجود کارگران حرفه ای، معمولا جای نگرانی نیست اما باز هم بد نیست که در هر صورت هنگام بسته بندی وسایل و لوازم، بر کار آنها نظارت داشته باشید. (البته بدون اینکه خدای نکرده مزاحم کار آنها بشوید)

آماده کردن و جدا کردن وسایلی که باید خودتان حمل کنید:
برخی وسایل و لوازم را باید خود شما به محل جدید حمل و نقل کنید که البته جای نگرانی نیست چرا که معمولا این لوازم و یا وسایل جای زیادی اشغال نمی کنند و حمل آنها چندان دردسری ایجاد نمی کند. هرچند که ارزش زیادی برای صاحبان و مالکان آنها دارند.
لوازمی از قبیل: طلا و جواهرات، مدارک و اسناد و غیره.

تهیه کارتن به تعداد کافی:
یکی از مهمترین اقداماتی که باید پیش از آغاز بسته بندی اثاثیه و باربری صورت بگیرد، خرید کارتن اسباب کشی به تعداد کافی است. خوشبختانه امروزه می توانید این کار را طریق برخی از شرکتهای معتبر باربری تهران انجام دهید. به این منظور پیش از اسباب کشی می توانید با آنها تماس گرفته و جهت خرید کارتن اثاث کشی اقدام کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران